Friday, August 25, 2006

Malam ni... ada dinner sempena majlis anugerah cemerlang! Entahlah baju yang akan kupakai baru jer ambik dari taylor...baju ala-ala jubah gitu! Entahlah...sesuai ke idak tak tahu lah...I feel so miserable cos tudungnya pon tak matching! Aah...pegi jelah, bukannya aku yang naik pentas ambik anugerah...ntah2 table pun nun...jauh ke belakang...!
Fikir-fikirkan fasal wordrobe ni, teringat Eja, pelakon yang boleh tahan jugak aku minat tapi Mak akulah peminat real Eja, kata Mak, setiap kali kalau tengok Roda Impian, hai tak deke budak jernih sikit nak diambik, compare to Eja, langit ngan bumi! Hehehehehe...tu Mak aku cakap ye...Ooo balik fasal Eja, kalau dia pakai baju mesti sesuai je...yelah badan dia langsing, dia tu tinggi lak..muka pun boleh tahan lawa...kalau pakai dress tu alahai, ditambah pula perwataknnya yang cool je, memang sesuai bergelar artis la....
Tapi iyela aku ni bukan nak compete dengan Eja tu...tak ada hati pun, tapi aku rasa serba salah nak gi dinner ni, feel so down and miserable....entah kenapa..malas pun ade jugak...! Rasanya nak balik je...spend some quality time swith Myhubby and the kids pun ok gakkan! Tapi second thoughts..... last year tak gi...this year gi, next year boleh ponteng....Hm...Agaknya sebab aku puasa tak hari ni....mungkinlah kottt!
Banyak-banyak dinner yang aku dah pegi, teringat masa aku kat Affin Bank, I was one of the organising committee...masih fresh dalam ingatan aku nih...I bought a pair of two piece blouse dan pants....kat Isetan...murah jer...nak pilih2 sangat masa dah suntuk...hari Jumaat grabbed a taxi dah terus ke Lot10...pilih pun sekejap member bagi tanda ok, aku bayar je..balik tried in on pas tu esok malam tu terus ke dinner....mingle arround the friends and acquintances terus dok kat table .... I rasa confortable, entertaining dan segala happened menyenangkan!...mungkin that was the best function la..Masa tu lom kawin lagik masih single lagi...!
Lain-lain dinner tu biasa jer...nothing special, nothing to remember...

No comments: