Monday, September 18, 2006

Bosan! Letih aku nak melayankan kerja-kerja yang berlambak dan tak habis-habis di atas meja....nak cuti, eh, baru je cuti....nak rilex-rilex borak-borak dulu...orang lain pun banyak kerja dan tak leh nak melayan aku sokmo!
Kerja-kerja...terlalu banyak memikirkan tentang kerje menyebabkan otak aku kadang kala beku. Spelling mistake pun tak nampak dah. Bukan tu je, grammer mistake pun pening kepala nak dibetulkan! Hm....Why bother. Tutup PC je...baca magazine....pasang cd lagu....ewah..ewah...senang je kalau fikir cam tu! aitu kerje-kerje yang dah aku tanggungjawab aku tu sapa yang nak buat/tanggung? Mak aku selalu cakap, kerja dengan hati terbuka kerana Allah...mengeluh jangan sekali! Well...itulah pegangan aku selama aku mula bekerja! Tapi kadang kala can't help it...merasa pressure sehinggakan fikiran tak menentu dan mula jalan pun terhoyong hayang! Aku bangga....aku masih ingat kata-kata Mak....dan sentiasa cuba mempratiknya...jangan sekali curi tulang...(ada gak kadang-kadang....update blog!)...jangan sekali menrunggut...(ade gak, bila semua tak kene!) ...bekerja kerana Allah....YES...itu fully implemented 100 percent!

No comments: